Soluția propusă de Nicușor Dan, după suspendarea tramvaiului 41

O veste proasta bucuresteni tramvai.jpg

Tramvaiul 41, suspendat pe timpul verii (Foto: RFI/Cosmin Ruscior)
Tramvaiul 41, suspendat pe timpul verii (Foto: RFI/Cosmin Ruscior)

Ritmul în care se desfășoară lucrările de pe șantierele aflate pe traseul tramvaiului 41 este inacceptabil. O spune la RFI deputatul Nicușor Dan, fost candidat la Primăria Capitalei, în condițiile în care zeci de mii de bucureșteni sunt afectați zilnic de suspendarea până în luna septembrie a celei mai folosite linii de tramvai din oraș.

Primăria Capitalei a introdus în locul tramvaiului 41 linia de autobuze 641, însă călătorii se plâng că fac de la serviciu până acasă chiar și două ore, față de 30 de minute, cât făceau cu tramvaiul.

De asemenea, mulți bucureșteni care mergeau cu 41 pe ruta Ghencea–Piața Presei preferă acum taxiul sau mașina personală, ceea ce face ca traficul prin oraș să fie și mai aglomerat ca de obicei.

Deputatul Nicușor Dan spune că există unele soluții: ”Principala problemă este dată de ritmul lucrărilor. Este inadmisibil când ai sute de mii de oameni pe care-i deranjezi, să nu lucrezi în trei schimburi și în week-end”.

În opinia sa, ”problema e că tramvaiul 41 nu ajunge până la piciorul Podului Grant, nu se poate să treacă, sunt niște reparații, dar mare parte din problemă ar fi rezolvată, dacă tramvaiul ar ajunge din Prelungirea Ghencea până la metroul din Crângași și ca lucrul ăsta să se întâmple, s-ar putea ca lucrările care se fac la Pasajul Ciurel și la metroul din Drumul Taberei să fie făcute doar în week-end, 24 de ore”.

Nicușor Dan, despre suspendarea tramvaiului 41