Creative Class in Romania

Am dialogat, chiar creativ, cu oamenii creativi ai Romaniei, dincolo si dincoace de antreprenoriat, la Business ON AIR. Care sunt resorturile care îi motivează pe cei care au ca și core-business frumosul, atât din punct de vedere al criteriilor estetice, cât și ca value-for money, în antreprenoriat, pentru clienți.

Povestea Hippos este, în fapt, povestea antreprenorială a lui Emanuel Clonda, și propria sa devenire profesională - iar întâlnirea de dincolo de rigorile businessului cu imensul potențial creativ al lui Martin, a reprezentat testul turnesolului pentru acest proiect antreprenorial. Tania aduce perspectiva proaspătă a venirii, de dată recentă, în echipă, din zona de design de produs, perspectiva ei configurând viziunea unei generații care schimbă, clienți-parteneri-beneficari ai industriei creative din care este parte integrantă Hippos.

Martin, în ecosistemul partenerial cu Emanuel, ne invită, chiar diseara, 'la șosea’, reluând vechea tradiție a reunirii jetsetului bucureștean într-un dialog multidiscplinar cultural-business. Astfel, la Kube Musette, pe Calea Victoriei, Martin oferă privitorilor un hibrid, după chiar formularea lui, o temă de reflecție, o poveste, creativă, a businessului citadin.

Despre binomul-cheie, paradoxal, la o primă vedere, și anume, inconștiență-responsabilitate, evocat de Emanuel, la întrebarea legată de ADN-ul unui antreprenor, dar și despre clasa de creativi, care, realmente, gândește global și acționeaza local, în ediția de astăzi.

 

Invitați: Emanuel Clonda, fondatorul & CEO al HIPPOS, alături de Martin Balint, Creative Partner și Tania Ignat, design manager, tot HIPPOS

1517

Facebook comments