Chanel după Chanel

chanel-1.jpg

Chanel după Chanel

Femeia cea mai emancipată a epocii sale şi-a ratat, în mod paradoxal, visul ei cel mai mare: căsătoria şi copiii. A preferat autonomia şi creativitatea vestimentară. Timp de o jumătate de secol, Chanel foloseşte noi ţesături, schimbă formele hainelor, le simplifică detaliile.

Una dintre primele femei care se bronzează, Coco creează haine potrivite pentru sport, pentru plajă, colaborează cu Cocteau pentru costume de scenă. Chanel 5 este cel mai rentabil parfum din toate timpurile. Casa Chanel rămâne şi astăzi un exemplu de management inteligent al unei companii private, rămânând, alături de Hermès, una dintre mărcile de lux cele mai valoroase. Cariera şi viaţa sentimentală a acestei figuri emblematice a Parisului vor fi dezbătute într-o conferinţă organizată de Fundaţia Calea Victoriei şi susţinută de jurnalistul Mihai Cosmaţchi. Joi, 5 mai, Sala Dalles, etaj 1.

Mihaela Dedeoglu în dialog cu jurnalistul Mihai Cosmaţchi