Doi bolșevici: Dragnea și Tăriceanu (Adevărul)

daniel_gorgonaru.png

Daniel Gorgonaru, editor coordonator Weekend Adevărul
Image source: 
adevarul.ro

BNR calmează creşterea ROBOR (Ziarul Financiar) - Fostul ministru Florin Iordache, autorul controversatei OUG 13, a devenit șeful comisiei parlamentare pentru legislația Justiției (România Liberă) - Autostrada-fantomă a înghiţit până acum 10 milioane € (Jurnalul Național)

BNR calmează creşterea ROBOR. Isărescu: Vom da lichiditate în piaţă atâta cât este nevoie (Ziarul Financiar)

Suprapunerea mai multor factori, precum majorarea sumelor colec­ta­te la buget, aşteptările inflaţioniste în creştere sau neliniştea inves­tito­rilor străini, a contribuit la creş­terea dobânzilor pe piaţa interbancară. Iar în pe­rioada următoare, BNR va injecta lichi­ditate pentru a calma tensiunea pe piaţa inter­bancară, după cum a dat asigurări Mugur Isărescu, guvernatorul BNR. ROBOR este o dobândă de piaţă, nu o stabileşte BNR, a mai spus guvernatorul Băncii Centrale.  „Nu vindem iluzii popu­laţi­ei. Creşterea dobânzilor este inevitabilă“ a declarat  Isărescu. 

 

Doi bolșevici: Dragnea și Tăriceanu (Adevărul)

Daniel Gorgonaru, editor coordonator “Weekend Adevărul“, scrie că „spasmele anticapitaliste ale celor doi demni urmași ai lui Vîșinski sunt doar simple prestații mediatice, prin care protagoniștii vor să-și țină aproape electoratul și să mascheze incompetența Guvernului. Din păcate, lozincile vor avea efecte. Neîncrederea va domina percepția investitorilor atunci când vine vorba de România, unde personajele numărul doi și trei din ierarhia puterii (o ierarhie Constituțională) vorbesc de controlul prețurilor, de comisii de anchetă pe tema scumpirilor, de verificarea politicilor BNR privind ROBOR. Potențialii investitori să vor gândi de mai multe ori dacă merită să dezvolt de afaceri într-o țară unde se cultivă ura față de patroni, bancheri și multinaționale.
Incapabili să fie originali Dragnea și Tăriceanu i-au copiat nu numai pe bolșevici în domeniul propagandei anticapitaliste, ci au împrumutat mult din politica demagogică, economică și socială, a premierului ungur Viktor Orban și a partidului Lege și Justiție din Polonia. Obsedați de control, cei doi duc România într-o zonă gri a democrației, în colțul întunecos al unei Europe care începe tot mai mult să se sature și să se separe de partenerii est-europeni, care nu înțeleg că anumite valori nu sunt negociabile justiție independentă, piață liberă, solidaritate în domeniul emigrației”.

 

Fostul ministru Florin Iordache, autorul controversatei OUG 13, a devenit șeful comisiei parlamentare pentru legislația Justiției (România Liberă)

Social-democratul Florin Iordache a fost ales, marți, președinte al Comisiei parlamentare speciale pentru sistematizarea, unificarea și asigurarea stabilității legislative în domeniul Justiției.
Din această comisie fac parte 23 de parlamentari, între care Eugen Nicolicea, Florin Iordache, Adrian Țuțuianu, Robert Cazanciuc de la PSD, Alina Gorghiu și Cătălin Predoiu de la PNL, Marton Arpad de la UDMR și Dorin Bădulescu de la PMP.
Către comisia specială vor fi transmise toate actele normative cu incidență asupra Justiției, aflate în procedură parlamentară la comisiile permanente, în vederea interpretării și adoptării în corelare cu obiectivele acestui for.

 

Kovesi, făcută pachet de CCR și trimisă în fața comisiei de anchetă a Parlamentului (Evenimentul Zilei)

Curtea Constituțională a decis că procurorul șef al DNA este obligat să se prezinte în fața parlamentarilor și să răspundă întrebărilor despre prezența ei în sufrageria lui Gabriel Oprea în noaptea alegerilor prezidențiale din 2009.

 

Autostrada-fantomă a înghiţit până acum 10 milioane € (Jurnalul Național)

Experţii în construcţii trag un semnal de alarmă cu privire la situaţia autostrăzilor care continuă să lipsească din România. Master Planul Ministerului Transporturilor a rămas doar un vis frumos, iar cea mai controversată autostradă care încă nu a fost realizată, dar a înghiţit deja peste zece milioane de euro, doar pentru studiile de fezabilitate şi stabilirea traseului, este Piteşti-Sibiu.

Revista presei românești - 4 octombrie 2017.
177

Facebook comments